Dla tych co się znają na monitorach

Autor: amigo (amigo_at_icpnet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 21:09:12 MET

Siemanko:)
Mam nadzieje,ze pomozecie mi w takiej dziwnej akcji z monitorem:
kupilem niedawno 19" plaski monitor LG.ucieszony wielce zainstalowalem
wypasa w domu i ... wszystko bylo ok:)
rozkoszowalem sie przez kika godzin jego wlasciwosciami i w pewnej chwili
spotrzeglem,ze obraz wydaje sie byc...wklęsły.
zapytalem brata czy to widzi.potwierdzil.moja mama powiedziala to samo,wiec
wiedzialem ze nie wydaje mi sie:)
po kliku dniach zaczelo mnie to irytowac i pobieglem z tym 26,5 kg klockiem
do serwisu,a tam gosciu chcial zebym mu to pokazal.wiec podlaczylismi do
jakiegos sprzetu.ja patrze-a tam obraz jest idealnie prosty!:))zawowalem
brata,jako ze z nim bylem i tez to widzial:)
no i juz w skrocie mowiac-pobieglem do chaty,podlaczam i znowu jest lekko
wklesly!
o co tu kur%^! chodzi?!
czy jest to wina karty graficznej,czy czego?
gosciu w serwisie mi nie mogl pomoc:)
pomozcie jak wiecie,bo ta sprawa mnie przerasta!
z gory dzieki!

peace

--
amigo_at_icpnet.pl