dla kupujących w Marketach

Autor: jazz (jazzhany_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 20:42:18 MET

Ciekawostka :-)
Takie małe ostrzeżenie dla kupujących w Marketach
Znajomy poprosił żeby nu doradzic przy kupnie komputera a chciał kupic
w markecie mĂłwiÄ™ mu ze akurat markecie to nie za dobry wybĂłr ,no ale
on ze ma tak kartÄ™ kredyt nie oprocentowany i resztÄ™ bonami i takie
tam pierdoły .
Wiec wybraliśmy (wyboru żadnego 5 komputerów)
Atalon Xp 1800, płyta Kob kt 266a fdx ,256 SDRAM , Geforce2MX 32
Dźwięk na płycie i ciekawostka w mini tower zasilacz 245wat
Plus nagrywarka samsunga jakas 32X10X32 i DVD
Razem za to 2100zł
Po przywiezieniu do chaty okazało się ze system tam nie jest
zainstalowany wiec instaluje
Wkładam płyte z XP dysk się formatuje i jeb ;-) komputer zdechł zero
reakcji chyba zasilacz padł nie wiem nie sprawdzałem bo komp.
zaplombowany .
Grata do samochodu i do marketu zawozimy wymieniają od ręki (straciłem
tylko płytkę, bo w napedzie została winda XP) przywozimy do domu
podłączamy dysk się sformatował instalujemy winde z 2_giej płyty i jeb
:-) komputer zdechł tak jak ostatnio zero reakcji no myślę ładne jaja
znajomy mnie powiesi (no i następna kopia windowa poszła się
pierdolić)
No to grata do samochodu i jeszcze zdążyliśmy ale okazało się ze tego
modelu nie maja ale maja podobny i tańszy brak nagrywarki jest cdrom i
brak dvd ale za to atalon XP 2000
Około 1800 zł
Przywozimy do domu podłączamy a ta kurwa nawet wiatrakiem nie zakręci
no to juz maxymalne przegięcie :-) …ciag dalszy pewnie nastąpi bo mamy
jechać dziś jeszcze raz .
Acha nazwy marketu nie podaje po co reklamować szajs