Modem stary zoom

Autor: Przemo-c (przemek_at_poczta.ath.cx)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 20:21:39 MET

Posiadam modem zooma v32bis. Odkurzyłem go i chciałem zainstalować w kompie
i tu poojawia sie problem. Modem ustawiam na com3 com4 niezależnie od tego
windows nie wykrywa go przy wyszukiwaniu modemów. Jak dodam go ręcznie to
nie moge przeprowadzić diagnostyki modemu bo "port jest juz otwarty" a gdy
próbuje wybrac jakikolwiek numer to modem nie odpowiada na żadanie komputera
czy coś takiego.

Pomóżcie co mam zrobić.
przemek_at_w.pl