Re: Procek 1100MHz moze chodzic na 1000MHz?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 18:25:37 MET

> Okresnienie przejscowka slot1/fcpga2 jest malo scisle bo ja mam naprzyklad
> przejscowke slot1=>fcpga i na tym bez zadnych problemow uruchomiony
> procesor w obudowie fcpga2.

malo precyzyjne ??? No to poczytaj na temat roznicy miedzy FCPGA i FCPGA2

Poza tym chyba mi nie chcesz powiedziec, ze u ciebie chodzi procesor
tualatin na przejsciowce slot1 - fcpga bez zadnych przerobek ????:)))

> A teraz to juz wogle zakreciles. :)

tak ??? a to dlaczego ???

> Za pozno Powerleap juz to raczej zrobil.

wiem o tym, ze sa takie przejsciowki, ale nie sa tanie wiec nie oplaca sie
ich kupowac !!!

> Proste nie jest trzeba troche poczytac opisy w sieci oraz umiec sie
> poslugiwac w mieare dobrze lutownica.

wlasnie ... proste nie jest i nie kazdy bedzie sie w to bawil ... latwo przy
tym uszkodzic procesor ...