Re: CTX PR 960F

Autor: Seander (obliczenia_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 15:05:46 MET

Użytkownik "Piotr Denys" <zerog_at_toya.net.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie patrze na to cudo :)))) Kupilem go jakies poltora roku
> temu i jest w porzadku.

Dzięki za odpowiedź. W takim razie jeszczo jedno pytanie: czy czcionki (np.
w Wordzie) są wyraźne (czerń jest czarna a nie szara; czy małe czcionki też
są wyraźne - np. pisane 8 Times New Roman)? To mnie najbardziej interesuje -
bo kupiłem Iiyame VM Pro 454 (HM903DT) i zastanawiam się czy nie wymienić na
inny model (przebarwienia + rozmyte czcionki + czerń wpadająca w czerwień -
nie da się tego wyregulować za pomocą (nawet ukrytego) menu. I jeszce jedno:
czy obraz jest taki sam na całej powierzchni ekranu czy rozmywa się nieco
przy krawędziach?
Dziękuję i pozdrawiam
Paweł