Re: Procek 1100MHz moze chodzic na 1000MHz?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 14:43:36 MET

> To dotyczy procesorów bez blokady mnożnika. Mam c1100 bez blokady, dla
> niego x3.5 na płycie oznacza x9, a 4.5 x11, pogadamy o tym Noblu ?

nobel dla osoby ktora na przejsciowce slot1/fcpga uruchomi tualatina :)))

a swoja droga powiedz ile znasz procesorow bez blokady mnoznika na
podstawkach PGA/FCPGA (przy mnoznikach w zakresie 6 w gore) ??? Szczegolnie
mnie interesuja produkty firmy intel ...

wiec po co robic te mnozniki i informowac uzytkownika, ze zostal taki
dodany, jezeli twierdzisz, ze to wogole nie ma znaczenia ???