P4 1,8, jaka temp. standardowo?

Autor: zylko (zylko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 14:39:28 MET

Witam,

Tak jak w temacie.
Ostatnio stałem sie posiadaczem takiego procka i u mnie przy bardzo
intensywnym wysiłku, sieci neuronowe 100% czasu procka, po około 6 godzinach
pracy przy takim obciążeniu, dostaję około 45-47 st., muszę jednak uczciwie
nadmienić, że lubie ciepełko i kalafiory w pokoju mam odkręcone na maxa.
Temp. w pokoju około 25st. Zastanawiam sie jednak czy to trochę nie zadużo.
Jeszcze jedna sprawa, po podkręceniu procka do 2,4 bez podnoszenia napięcia,
na standardowym boxowym radiatorze temp wzrasta o 2 st nie wiecej.

Pozdrawiam, Zylek