Re: Logitech MX 500 problem!

Autor: Bizon (dont_at_have.it)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 13:37:49 MET

On Sun, 15 Dec 2002 12:20:31 +0100, "Marcin Tworek"
<marcintworek_at_post.pl> wrote:

>Czesc.
>Mozesz mi napisac cos o tej myszce.
>Zastanawiam sie nad jej zakupem.
>Rzeczywiscie jest tak fantastyczna jak pisza w Chipie. ?
>Warta swojej ceny ?

Chipa nie czytam...
Natomiast mysz jest cudo. Poprzednio mialem LT WheelMan, ale byla
niestety z kulka, ktora sie zwykla brudzic i dzialac skokowo. Tutaj
czegos takiego nie ma :) Ja uzywam mychy do programow graficznych,
wiec precyzja ruchow kursora jest bardzo pozadana.
Jestem w 100% zadowolony z zakupu.
Recenzja nowych myszek LT jest tutaj:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=logitech_series_mx&tSid=0e733a00730612ccb2d80a154b2c53fa

--
Bizon                  http://www.bizon.3d.pl <=21.11.2002
"Imagine a world where Light doesn't move in Waves..."