Sony G420 19"

Autor: Tomek 3Du (edu_at_astercity.net)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 10:31:05 MET

Jak juz wiecie rozlozyl mi sie monitor i musze miec cos nowego, stary
monitor aktualnie jest w naprawie, przejmie go moj ojciec po mnie..

Chodzily mi po glowie pomysly typu 21" ale cenowo mnie zabilo....

Zastanawialem sie nad tym wlasnie monitorem G420 Sonego, jestem
webdesignerem/grafikiem/projektantem
dla mnie kolory ponad wszystko, pracuje srednio w rozdzialce 1024 i wiekszej
nie praktykowalem, mozliwe ze teraz bym zapraktykowal, jednakze nie do konca
jestem pewien monitorow na kinolach Trynitron, widzialem juz takiego w
akcji, E230 i te dwie linie troche sa wkurzajace... ale kolorki ladne.

Jakim waszym zdaniem powinienem sobie kupic monitor. Zadne 17 nie wchodza w
gre, zainteresowany jestem monitorami 19",21"

Pieniadz jaki mige na to dac to ok 2600zl.

Prosze szanownych grupowiczow o pomoc.

Pozdrawiam
Tomasz 3Du