[ostrzezenie] kurz w komputerze

Autor: Nazwa (kukwa_at_anal.org)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 05:38:48 MET

2 tygodnie dostawalem szalu bo nei wiedzialme co sie dzieje z moim
komputerem - przy pracy nagrywarki/cdroma zwisy/resety... cooler zamiast na
2600 kreci sie an 2200 obrotow... myslalem ze to zasilacz.. chcialem juz
kupowac nowa plyte glowna... a dzisiaj wzialem pedzel i wyczyscilem plyte z
kurzu... i wszystko chodzi idealnie!!!!!
do tej pory takie gadanie o kurzu uwazalem za glupote, bo jzu tyle lat mam
pc i w kazdym mnostwo kurzu sie zbieralo, ale nigdy nie mialem z tym takich
problemow...
dlatego zanim wyrzucisz komptuer przez okno, wyczysc go :)

ps. mam nadzieje,z e moja radosc nie jest przedwczesna i rzeczywiscie to
byal wina kurzu