Re: Ludzie co wy tak maczycie ta biedna K7S5A

Autor: Heartshade__ (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 02:23:22 MET

Użytkownik "eclipt127"
> Jam mam K7S5A od roku i na nia wogole nie nazekam
> i mam w niej A2000+ i jest wszystko OK
> wydaje mi sie ze to nie winna jest plyta, tylko
> ten kogo ona jest:)

Oj nie masz racji, nie masz - powiem Ci tak : zzlozylem XX-dziesiat kompow
na te plycie
(od Durona 750 do XP 2000) na sdr ,ddr - rozne konfiguracje,a tu dwa dni
temu - ZONK!
I dupa! Plyta nie dziala, startuje i cisza... Robie tak jak zawsze,
ustawiam, przemieniam i dalej
cisza, zatem wogole nie zalezy od tego 'czyja ona jest' tylko od konkretnego
egzemplarza,
trafisz na zonka to bedziesz pozamiatany.

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!