Re: pamiec.. jak rozroznic?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 22:27:37 MET

> Coś mieszasz. SDRAM to rodzaj pamięci. Nie może mieć wcięć,
> bo to tak, jakby to mleko, a nie kartonik z mlekiem, miało nadruk.
> Wcięcia ma właśnie moduł DIMM -- "DIMM" to zarówno nazwa gniazda,
> jak i samego modułu (na którym to module umieszczone są właściwe
> układy scalone zawierające pamięć SDRAM).

a co powiesz na zdanie: "modul pamieci SDRAM ma 2 wciecia" ???
a teraz twoja wersja: "modul pamieci DIMM ma 2 wciecia" ... to drugie zdanie
raczej nie jest poprawne ... bo DIMM to nie nazwa pamieci ...

> Jak wyżej -- DDR SDRAM to typ pamięci. Układy scalone DDR SDRAM
> umieszczane są również w modułach DIMM, o nieco innych jednak
> wymiarach (stąd często określa się je mianem "DDR DIMM", choć
> nie jest to IIRC oficjalna nazwa).

tak, nie jest to oficjalna nazwa i pierwszy raz taka slysze ...
co do spraw jezykowych to do pana Miodka ... ja juz wyrazilem swoja opinie i
nie zmieniam zdania ...