Ktora plyta lepsza?

Autor: Markus (markus07_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 22:40:13 MET

Witam
 Mam okazje nabyc po cenie zlomu dwie plyty ECS: jedna na KT133 (K7VMA) i
druga na SiS 735. I teraz pytanie: która wybrac, biorac pod uwage fakt, ze
komputer nie bedzie uzywany do gier ani to, ze pierwsza ma wbudowana grafike
(bo i tak nie bede jej wykorzystywal - mam Matroxa). Bedzie z nimi
wspopracowal Duron 1 GHz. Pytanie kietuje do tych, ktorzy zetkneli sie z
plytami ECS na roznych chipsetach, bo mimo ze to dolna polka to jakies
roznice wydajnosci pewnie sa.

Z gory dzieki za informacje

Pozdr
Markus