Problemy z Epsonem

Autor: Wawrzyniec Niewodniczan~ski (larryn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 20:50:21 MET

Witam

Kupiłem niedawno Epsona Stylus Color 600 (używanego). Drukowanie w
odcieniach szarości chodziło ok, w kolorach nie, ale wyglądało na to, że
  tusz zasechł (drukarka była długo nie używana). Kupiłem więc płyn do
czyszczenia głowic. Nalałem go w miejsce gdzie wkłada się Cardridze.
Postanowiłem przeczyścić oba i czarny i kolorowy. No i po tej operacji
drukarka nic nie drukuje. Drukuje, ale strona pozostaje właściwie pusta,
pojawiają się tylko pionowe linie (gdy drukuję w kolorze, gdy w
odcieniach szarości nie ma nic). Czy moja próba przeczyszenia drukarki
mogła spowodować jej zapchanie?

Co można teraz zrobić?

LarryN

--
"Nie ma złego tytoniu, tak jak nie ma brzydkich kobiet." (Albert Einstein)