Re: UPS

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_wywalto_pseinfo.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 16:15:00 MET

perszing wrote:

> No ale czemu koniecznie SMART zamiast BACK ??? Jaka jest miedzy nimi
> roznica...?

Nie znam dokładnie fachowej nomenklatury apropos UPSów, ale wiem że
BackUPS jest tak naprawdę tylko zapasowym zasilaniem, nie oferuje (albo
oferuje w niewielkim stopniu) zabezpieczenia przeciwprzepięciowe,
filtry... SmartUPS jest właśnie w takie rzeczy zaopatrzony. Choć z
drugiej strony, wszystkie duże UPSy f-my APC są BackUPS, a zawierają
wszelakie filtry, porządne falowniki itp.

Niech ktoś "obcykany" w temacie mnie poprawi.

> Mozna mozna jak sie mieszka w akademiku i uczelnia placi :)))))))))))))))

a to co innego :)

Pozdrawiam,
Tomek