Re: Segate Barracuda IV 7200 80GB

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 15:39:48 MET

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek_at_wywalto_pseinfo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Na

> Albo to kwestia przyzwyczajenia (najczęściej, wszystko co chodzi na
> początku cicho potem jest coraz głośniejsze ;) ) , albo dysk się sypie,
> bo był trafiony od początku. Jak możesz, zgłoś i wymień. U mnie Seagate
> BIV nie sprawiała problemów i nie sprawia nawet po roku pracy
> praktycznie 16-18 h dziennie, często 24h/doba. Cichutki jak od nowości.

Ja tez juz mam ja kilka miesiecy, i przez 75% tego czasu (bo pomijajac
wakacje) chodzil 24h/d i jest tak samo cicha jak na poczatku. Jestem bardzo
zadowolony z tego dysku.

A to ze po jakims czasie bedzie chodzic glosniej to normalka...ale nie
powinno byc duzej roznicy, takze pewnie trafil CI sie kopniety dysk.

p.