Re: Iiyama Vision Master Pro 454

Autor: Mariusz (nospamcwiara_at_pf.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 14:54:02 MET

> Dzięki za odpowiedź. Gdybyś mógł przypomnieć jak wejść w ustawienia
kolorów
> byłbym zobowiązany (czy chodzi Ci o ustawienia w ramach menu czy jakoś
> inaczej to się ustawia?).
> Pozdrawiam
> Paweł

sluze
jak dostac sie do menu serwisowgo
wchodzisz do menu wyboru jezykow i wybierasz kolejno (i zatwierdzasz)

angielski
holenderski
svenski
angielski
holenderski
svenski
angielski

w tym momecie pojawia sie menu serwisowe gdzie mozna duuzo ustawic

i prosba - spisz fabryczne ustawienia DP DH i VD i przeslij je na
cwiara(at)pf.pl lub na grupe...
ja cos nakombinowalem :D

i moze wiesz czaego one dotycza?? z tego co zdazylem znalezc w neie - to
ustawien ostrosci - ale tylko DP daje jakies efekty widoczne dla mnie golym
okiem...

Mariusz