Zmiana przerwania lub dostepu do pamieci ECS K7S5A

Autor: gregor (gregor_at_dresik.z.pl-nospam)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 13:46:23 MET

Witam, doszedlem chyba do powodu zawieszania sie maszyny otoz podejrzewam,
ze jest to wina karty sieciowa ktora ma konflikt z karta graficzna i z ACPI
IRQ Holder ... wszystko to pracuje na 11 przerwaniu IRQ widac, ze jest
konfikt ... i jest jeszcze konflikt z pamieca i co nie zmienie wartosci to
jest wciaz konflikt :( w tej chwili konflikt z pamiecia jest z karta
sieciowa i ma wartosc: 000CB800 - 000D37FF probowalem juz innych ustawien
ale nie udalo mi sie uniknac konfliktu :( zatem mam pytanie co nalezy zrobic
aby pozbyc sie tego problemu ? Nie moge spod WinME zmienic przerwania IRQ z
11 na inne a po zmiane wartosci pamieci nic mi to nie daje ! Sieciowka jest
wbudowana na plycie :)

--
Tomasz Grzegorczuk
adres email: gregor_at_dresik.z.pl