Komputer oparty na Athlonie/Duronie

Autor: gecco_at_aiesec.ae.wroc.pl
Data: Sat 14 Dec 2002 - 12:41:00 MET

Witam,

Chce zbudować komputer oparty na tym procesorze. Niestety ostatnio taki
budowałem ponad półtora roku temu, więc nie wiem jakie dzisiaj są dobre i w
miarę tanie płyty główne (Ja składałem na solteku sl75kav). Właściwie to moje
pytanie dotyczy całego zestawu. Czy są jakieś niedrogie karty grafiki, dźwięku
godne polecenia? Jeśli chodzi o budżet, nie chce wydać na to zbyt wielu
pieniędzy ale chcę mieć konfigurację stabilną i w miarę szybką - przeznaczenie -
 praktycznie wyłącznie gry. Co byście radzili?

Dzięki za pomoc.

Gecco