Iiyama Vision Master Pro 454

Autor: Seander (obliczenia_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 08:45:43 MET

Gdzieś wyczytałem, że czerń (i jej odcienie) w monitorze Iiyama Vision
Master Pro 454 (HM903DT) są dosyć nędznej jakości. Czy ktoś z użytkowników
ww. mógłby taką informację potwierdzić lub jej zaprzeczyć? Na mojej Iiyamie
czerń "wpada" w czerwień (jest ponadto nieostra). Nie iwem, czy reklamować
czy tak mają po prostu te monitory (wtedy nie tylko reklamuję, ale i
wymieniam na jakiś model Sony). Z góry dziękuję i pozdrawiam
Paweł