ALE JAJA!

Autor: ore_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 14 Dec 2002 - 07:52:44 MET

Do ASUSA A7V dokupiłem Durona 1300. I co się okazuje?

Najpierw płyta w ogóle go nie widziała, w sklepie odpaliliśmy procka na płycie,
przychodzę do domu - a tu padł kontroler twardych dysków. (WDCaviar 40GB, 2MB
cache nie działa)
I ani ATA100 ani ATA33 nie chodzi.
Przy czym CD-ROM , nagrywara - są widoczne i nawet bootują, natomiast
harddisk - leży zarówno na 40pinach jak i na Promisie 80pin...

A co najśmieszniejsze -włożyłem ten procek i dysk do płyty Biostar
(analogiczna do A7V, bez wypasu, najtańsza swego czasu...)
i wszystko miesza aż miło!
Procek na 1300, HDD na ATA66 (na 80pin taśmie, więcej nie wydoli z tej
płyty)...

Wracam do asusa - a tu znów to samo. D1300 leży A po włożeniu Durona 750 -
działa...

Może ktoś mi powie o co tu chodzi, bo zaczynam podejżewać, że Asus - tak jak
Intel - kosztuje kupę pieniędzy a swoje wady nie do obejścia ma...

Asus ma ustawienie max 12.5x100, a D1300 żąda 13x100 i stąd te jaja???
Ale jak??? Dlaczego :-((((( ???

Aha, bios Asusa to 1007.

Proszę o pomoc!

pozdr