Re: Problem z twardyskiem

Autor: piotr (ygreko-USUŃTO-_at_space.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 00:00:46 MET

"Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> wrote in message
> W niczym ci fdisk /mbr nie pomoże, ktoś cię źle poinformował.
> Jeśli nie potrzebujesz już tej partycji, to wyzeruj po prostu pierwszą
> ścieżkę dysku (EMBR), np. tym: MBRWork http://www.terabyteunlimited.com.
> Weź jednak pod uwagę możliwość uszkodzenia dysku bądź kontrolera przez
> to wyjmowanie "na gorąco"...

dodam pare szczegolow:
pliki sie nagrywaja, ale za chwile sie chrzania, wyglada to jakbym ustawil
fsb 83 mhz
przykladowo nagrywam divixa i napisy, od razu otwieram napisy -- sa ok,
probuje odtworzyc divixa -- pliku nie da sie otworzyc, probuje otworzyc
napisy a tam kaszana

norton disk doctor nie pomogl (zreszta sie nie dziwie...)
easy recovery nie stwierdzil zadnych plikow
pc inspector nie pomogl
r-studio j.w.
seagate'owe utility ze strony -- bez rezultatow; program do partycjonowania
niby zmienia ustawienia dysku (formatuje 20gb w 5 sekund), ale jak sie znowu
wejdzie w opcje info o dysku to caly czas ma ta sama etykiete i fat32,
chociaz zmienilem na ntfs
seagate'owy diagnostics twierdzi ze dysk jest ok
ranish partition manager nie pomogl
wreszcie mbrwork -- niby zeruje embr i mbr, zapisuje standardowe mbr, nawet
edytowalem recznie zapisy -- bez zmian...

ostatnio (jak jeszcze dzialal dobrze) formatowalem go na fat32, teraz
probuje na ntfs, ale windows nie moze dokonczyc formatu i caly czas widzi
fat32 i ostatnio nadana nazwe

CO JESZCZE? jestem gotow wyprobowac cale dostepne oprogramowanie aby
uruchomic ten dysk...