Piątek trzynastego mnie dopadł

Autor: Sancho (dombusko_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 21:56:27 MET

Słuchajcie było tak; był sobie procek Duron 750, chciałem go sprawdzić, nie
odpalił na jakiejś tam płycie JETWAY, następnie; dobra ok. myślę pewnie
walnięty, zakładam z powrotem Durona 1200, który wcześniej śmigał przez dwa
m-ce na tej płycie i d.. blada, nic cholera nie startuje i co się mogło k..
stać. Czy procek zjarał płytę ta później ten drugi procek....?
Boję się "podpiąć" już cokolwiek pod cokolwiek....?