Re: PadĹ, dysk -Maxtor 60 GB 7200 rpm ATA133

Autor: Jbart (jbart_at_3ds.am.lodz.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 19:27:39 MET

>jezeli nie mozesz zainstalowac systemu to przeciez nie odstawisz go na
>polke tylko biegnij na gwarancje !!

Fdisk zalozyl partycje - nowe. Ale nie bardzo mi sie usmiecha taka operacja
co miesiac.
Zwlaszcza ze juz dzisiaj nastapil ni z tego ni z owego zwis.(tym razem na
winXP) Dzialal sobie wygaszacz akwarium i nagle niebieski ekran i reset.
Jednoczesnie wkurza mnie to ze zadne testy typu SiSoftSandra, BurnInTest,
czy 3dMark obciazajac kompa nie powoduja zwisow, a wyskakuja one nagle jak
Filip z konopii. Norton SystemWorks wykrywa bledy w postaci wadliwych wpisow
w rejestrze i usuwa je. Nie wiem ktora czesc reklamowac: plyte, procesor,
ram. A moze aktualizowac Bios, ale to nowa plyta i moze bezpieczniej byloby
wymienic, tylko czy takie zachowanie daje mi podstawe do wymiany
czegokolwiek

PS Pierwsza wiadomosc wysylalem z konta kumpla, dlatego jest przez niego
podpisana.

Pozdr. Jarek