TEAC czy LiteON ??

Autor: Kewałs (kewals_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 16:57:35 MET

wiadomo i sam o tym wiem ze Teac jest bezkonkurycyjny w tej klasie
nagrywarek do 400zl...ale chcialbym nabyć dobra wypalarke do 300zl...no
i jest problem ...u mnie Teac 40x stoi srednio po 400zl...zastanawiam
sie nad LiteOn'em....czy za te 300zl jest warta swojej ceny....czy
poradzi sobie z kazda plytke - najtansze Akosy itp. czy zdoła wypalic
raz od czasu ekstremalnie czyli np. 870mb upchnac na plytke 800mb...no i
wogole jak jej wyglada wydajnosc i awryjnosc....pomozcie...moze ktos z
Was ma doswiadczenia z tymi modelami badz w ostatnim czasie stanal przed
takim dylematem podczas zakupów......jednym slowem czy zaoszedzenie
100zl jest warte tej nagrywarki ??

    (\(\      Sławomir Kuc
  =(';')=   kewals_at_skrzynka.pl
~("),(")~ www.dnkforum.prv.pl