Re: Wymiana sprzetu i win2k

Autor: boldor (boldorNOSPAM_at_op.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 16:17:27 MET

> niekoniecznie, tryb awaryjny, a w najgorszym przeypadku, odpal na strym
> sprzecie, usun urzadzenia ile sie da, odpal na nowym i sie wykryja na nowo
> :-)
Dokladnie, po tych zabiegach powinien wstac bez problemu!
Najpewniej IMO jest przeinstalowac system i prgramy. Mialem kiedys abita
be6II, zmienialem na gigabyta VTXE, odinstalowalem kontroler HPT przed
zmiana i po zmianie system wstal bez problemow pozniej, tylko np 3D Studio
juz mi sie zaczelo wieszac na nowej plycie, wogole czasami dziwne rzeczy sie
dzialy z roznymi programami. Przeinstalowalem wszystko i od pol roku zadnego
zwisu :-)
pozdrawiam
boldor