Nagrywarka

Autor: Jakub Rybak (rybak84_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 14:03:38 MET

    Wiem, ze takie pytanie czesto pojawia sie na tej grupie, ale tego, co
mnie interesuje, nie znalazlem w archiwum.
    Jaka nagrywarka jest najlepsza, jesli najbardziej zalezy mi na jakosci
dzwieku (bedzie mi sluzyla glownia do przegrywania plyt AUDIO). Nie bedzie
to duza ilosc (okolo 20 miesiecznie).Nie zalezy mi na szybkosci wypalania.
Na poczatek chcialem kupic Plextora 4012A, ale stwierdzilem, ze troche za
drogi i nieporzebne mi urzadzenie, ktorego nie mozna zajezdzic (kusila mnie
funkcja VariRec). Zastanawiam sie czy wybrac Teac, czy LG. Jesli macie
jakies inne sugestie tez piszcie.
    Po drugie slyszalem, ze jakosc dzwieku z CDR zalezy od programu (podobno
najlepszy jest CloneCD), nosnika i szybkosci wypalania (im wolniej, tym
lepiej).

Pozdrawiam
JR