Re: Padł dysk - pomocy ... [błagam!!!]

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 13:23:22 MET

Użytkownik "Damian K." <damian12_at_NOSPAMgo2.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> EasyRecovery Pro nie jest rozreklamowany on jest po prostu dobry,
> wiem coś o tym bo juz nie raz uratowąłem moje i nie tylko moje dane
> (przykładowo 40GB mp3 na partycji która padła podczas zwisu gdy PM
> robił partycje)

Ja nie twierdzę, że jest zły. Tylko nie jest jedyny na rynku, a tak to
niestety wynika z szybkiego przeglądu padających odpowiedzi. Podstawą
skutecznego odzyskania danych jest użycie kilku programów działających
według odmiennych algorytmów, bo wcale nie jest tak, że jeśli Easy
Recovery czegoś nie znajdzie to innym programom to się nie uda... a poza
tym ponownie zwracam uwagę, że ER służy do odzyskiwania danych, a
tymczasem 99% problemów wynika z uszkodzenia bądź usunięcia tablicy
partycji, co można często cofnąć dużo prostszymi programami. I bez
piracenia...

M.