Re: Drugi HDD jak?

Autor: Cozmo (design3d_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 13:30:33 MET

"Black Peter" <black-peter_at_silesianet.pl> wrote in

> Witam
> Mam pytanko moze banalne ale jak podlaczyc drugi HDD z jedna
partycja
> do istniejacego HDD z dwoma partycjami C, D tak aby nie
wskakiwal na
> litere D tylko byl widoczny jako E... dotyczy systemu WIN98.
> Mam po prostu program files na D i jak podlacze nowy dysk to
mi sie
Ustaw pierwszy dysk na master a drugi na Slave, jak masz
mo?liwo?? to odpal potem norton commandera i zobacz czy dysk
jest, powinien cudów nie ma, potem F10 i wchodzisz do windozy
powinno by? ok,
jesli windoz ruszy to :
(najpierw sprawdz czy jest ok z dyskami, jak nie to wchodzisz
do panelu sterowania-> system -> Menadzer urzadzen ->
wybierasz dyski i ich potem wlasciwosci no i tam musisz sobie
recznie litery dyskow pozamieniac.)
jak nie ruszy windoz to :
( Windoz to glupi system ale raczej z zasady system instaluje
sie na C:\, i gdybys nie mial sysa gdzie indziej moze bylo by
ok )
ja to widze w taki sposob mam nadzieje ze cos Ci wyjdzie albo
ktos inny ma jakies lepsze propozycje, ja mam win2k i nie mam
takich problemow, chociaz zdarzaja sie inne rownie glupie ;)

Pozdrawiam
Cozmo