Re: asus p2b-f

Autor: Marx (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 13:10:26 MET

> powinno byc gdzies napisane - jezeli jest uniwersalna to powinna byc tez
> zworka PPGA/FCPGA lub Celeron/PIII...
gdyby nie bylo tzn ze moge wsadzic max Celerona z FSB 66 czyli jaki? 500?Czy
ta zworka stawia tylko FSB czy cos jeszcze?

> zalezy od przejsciowki - starsze wersje Slot1/FCPGA nawet firmowe mialy
czasem problemy z podkrecaniem, silnymi prockami i magistrala 133MHz

zalozmy ze sobie kupie przejsciowke - jaka niedroga kupic aby chodzily
wszystkie coppermine? na co patrzec? jaki maks. procesor wtedy pojdzie z FSB
100, a jaki ze 133?
Bo doczytalem ze przejsciowki dla Tualatin sa drogie (taniej wyjdzie kupic
nowa plyte :)

> moze ale po co - co za przyjemnosc zaplacic np za PIII800 i miec PIII600 ?
no nie, myslalem o jakims Celeronie, gdyby np nie chodzil mi na 133, to
zawsze moge probowac wolniejszych FSB, przynajmniej nie bedzie sie grzal no
i nie wyrzuuce kasy do kosza ;)

> o porblemach pisalem bo pewnie masz stare pamieci nie 133MHz,
pamiec mam w miare nowa 256MB w jednej kosci, raczej PC133

> czasem niektore karty graficzne nie dzialaja prawidlowo na AGP taktowanym
89MHz (a takie bedzie jak dasz na BX magistrale 133MHz)
karte wlasnie kupuje nowa R7000 wiec mysle ze tez nie bedzie problemu