Re: celek600->900

Autor: WRÓBEL (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 13:03:32 MET

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> napisał w
wiadomości news:1350159.jSrFjKLVJY_at_phoenix...

> Niestety na 1.7V z cB0 to możesz mieć problemy już nawet w okolicach
> 800MHz. Proponuję ci obadać magistrale w okolicach 85÷95MHz z tym
> prockiem.
Tylko jedno "ale" przy częstotliwościach fsb od 66 do 99MHZ ja mam
podzielnik dla PCI = 1/2 i nie mam pojęcia jak go przestawić na 1/3
> Poza tym, nawet 2V ci nie zagwarantuje stabilnych 900MHz, w
> celach sportowych można by spróbować, choć może się okazać że np.
> regulatory napięcia nie radzą sobie ze zmiennym obciążeniem ze strony
> procesora (miałem takie doświadczenia z cB0 566_at_890,2V).
> Twoja płyta dałaby większe napięcie, gdyby ją poprosić (odpowiednie nóżki
> zwarte z odpowiednimi innymi nóżkami).
No właśnie, gdyby tak podnieść napięcie do 1.75V. ZUpełnie nie rozumiem
dlaczego u mnie w biosie jest tylko 1.7V, niestety nowszego biosu nie mam
:o(

pozdrawiam!