Re: Problem z dyskiem i w ogole calym kompem.

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 12:32:13 MET

Pewnego dnia news:atc97i$bp4$1_at_news.tpi.pl,
Lelek <lelek_at_konto.pl.NOSPAM> napisał:
> [...]
> pojawia mi sie napis, ze "Nie ma sykow stalych". Probowalem tez wlaczyc
> partytion magic 5.0, ale tutaj wyskakuje "Error #88 Unable to find correct
> drive".
> wieczorkiem, kiedy bede mial czas, bede probowal podlaczyc drugi dysk do
> kompa i zainstalowac na tym dysku jakiegos Windows'a, a pozniej uruchomic
> Partition Magic PRO 7.0.
> Teraz pytanie: Co mam zrobic, zeby zainstalowac na maxtor'ze system
> operacyjny?
> Boje sie troszke, ze zj***lem dysk i bede musial kupic nowy, a to by bylo

A wszystko dlatego że nie poczytałeś wcześniej!
Partition Magic 5. jest niezgodny z NTFSem z Windows XP!
Poza tym Windows XP jest o wiele stabilniejszy od Win9x/Me!
A jak Ci się wygląd nie podobał... to można sobie włączyć wygląd standardowych
Windowsów!

A jak teraz naprawić?
To zależy...
może pomóc fdisk/mbr
A jeśli nie to Partition Magic 7 powinien się uruchomić.
Ale jeśli on również nawali...
to pozostaje wypiąć dysk, iść do kogoś kto ma WinXP, podpiąć go i
Panel Sterowania/Narzędzia administracyjne/Zarządzanie komputerem/Zarządzanie
dyskami

Cleriic