Re: AOC 7KLR+ 17"

Autor: Patryk Z (pat12_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 12:28:35 MET

"Blesso" <blesso_at_wp.pl> wrote in message news:atcap1$nil$1_at_news.tpi.pl...

> Uzytkownik "SebX" <> napisal
> ____________________
> Ma slaba powloke antyrefleksyjna i nie mozna go wylaczyc przyciskiem
> Parametry ma dobre,ale ja wybralbym Hyundaia F790 za 725 zl
>
> Blesso

Mam go od roku. Ale osiagi w instrukcji rozjezdzaja sie z rzeczywistoscia.
Obraz bdobry tylko nie da sie go ustawic na wyzsze rozdzielczosci. Juz przy
1024;768 przy 85 Hz obraz jest troszeczke rozmyty (dla mnie na tyle ze
odpada) Zmniejszenie do 75 Hz troszeczke poprawia obraz ale rozmycie jeszcze
jest rozpoznawalne.
To nie jest odosobniony przypadek widzialem trzy monitory we wszystkich to
samo.
Dzwonilem nawet do przedstawiciela firmy w Polsce i usłyszałem :"to nie Sony
eletkronika nie jest w stanie pociagnac wyzszych parametrow"
Najlepszy test to siasc w sklepie przed monitorem i 20 minut sie
poprzygladac :)
Patryk