Re: Normalnie chcialbym tego AMD'ka, ale sie strasznie boje...

Autor: Leszek (lescheknospam_at_poczta.fm)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 11:22:25 MET

Uzytkownik "Rafal Stasiak Atcom S.A." <raflcio_at_atcom.net.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.LNX.3.95.1021213101755.6523A-

> No a teraz mysle nad AMD. On na prawde fajnie wyglada (osiagi+cena).
> Czy myslicie ze jak oszczedze kilka stowek i kupie AMD'ka to dam ciala i
> bede sie potem bujal po roznych listach dyskusyjnych z problemami?
> Na co kurde uwazac?
> Moze olac AMD'ka?

 Kiedys bylem dokladnie na Twoim miejscu. Tez preferuje markowe podzespoly.
Po przesiadce z AMD na PIV zero problemów. Do AMD juz chyba nie
wróce. Teraz czesto grzebie przy swoim PC-cie i dokladam, i roszerzam itd,
 itp - i jeszcze mnie nie zawiódl. Czasów AMD nie wspominam tak mile :-)

--
Pozdrawiam
Leszek