Re: Czy tak jest z urzadzeniami Lexmark?

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 00:12:43 MET

 "MarKoz_PL" napisał :
: kiedy wy to wymyslacie?

W międzyczasie ;)

: tylko cena oryginalnych tuszy jest ksiezycowa!
: ale kiedy place 30pln za uzupelnienie to moze byc
: za te 30pln mam 3x400 kartek bardzo mocno zadrukowanych tekstem
:
Ale za moment Twój kardridż już nie da się napełnić po raz n-ty...
A wtedy pójdziesz po zakup np. regenerowanego,bo tańszy od oryginału - i się dowiesz, że nic z tego!
Do HP to i owszem ale do Lexmarka - panie - dawno już nikt tego nie prowadzi... ( to taki skrótowy opis mojej przygody z
lexmarkiem ). I finito - nowy tusz, albo szafa.. Ja wybrałem szafę :)

Pozdrófka

--
.: Jacek S. :.