Napiecie procka! [pilne]

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 23:34:59 MET

Witam !
Mam dosc duzy (przynajmniej tak sadze) problemik.
Mam plyte ASUS A7V133 i zapakowany DURON 1,2GHz - napiecie rdzenia na
Duronie powinno byc 1,75. Wszystko by bylo ok ale gdy mam na plycie
automatyczne ustawianie napiecia zasilania procesora to napiecie skaka od
1,65 do 1,9V - gdy dam na zworkach 1,75V to skaka tak samo. I teraz
pytanie - co mi siada - plyta ? zasilacz ? czy moze procesor ?
Pomozcie !! bo jak mi wali na procka 1,9V to sie niesamowicie grzeje
procesor - jak mi walnie wieksze napiecie to mi sie procek zywcem usmazy...
    Pozdroofka
        Doggie