Shuttle AV40S + WinXP

Autor: Adam (wytnij-adam.skorzewski_at_poczta.fm-wytnij)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 23:16:14 MET

Próbuję zainstalować Windows XP Home na kompie z Celeronem 478 1.8 na płycie
Shuttle DOT AV40S VIA P4X226A. Poza tym DDR 256 2100, Barracuda IV 60 z
FAT32 i Radeon 9000. Wszystko nowe.
Podczas kopiowania plików Windowsa jest jedna kilkuminutowa przerwa, dysk
cały czas pracuje, potem kopiowanie dobiega końca. Po restarcie instalacja
zawiesza się na etapie "Instalowanie Windows". Dysk pracuje, czekałem nawet
pół godziny i nic, po prostu zwis. Po restartach to samo.

Zapytałbym na grupie o Windowsach, ale z ciekawości włożyłem Barracudę do
starego kompa z PIII i tam Windows XP zainstalował się bez problemu. Po
przełożeniu do kompa z płytą Shuttle, Windows startuje w trybie awaryjnym i
zaraz potem zawiecha (czarny ekran z kursorem).

Spróbowałem w drugą stronę: zainstalowałem Windows 2k na kompie z płytą
Shuttle - zero problemów.

Tylko w kombinacji Windows XP + płyta Shuttle instalacja się zawiesza.

Jakieś sugestie?

PozdrA