Re: Monitory 19''

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 22:41:34 MET

> Witam Kube tu :)

Czesc:)

> No to napisz co to za Mitsu.. Jutro musze zanakupic. Podatki za
> listopad trzeba zaplacic....

Chyba juz za pozno na koszty? ;)

Pewnie sie zdziwisz - kupilem n allegro uzywanego Pro21TX.
Ma chyba z piec lat a jest prawie idealny.

Widac tylko, ze elektronika jest starsza - przy gwaltownych
zmianach jasnosci lubi "fliknac" ;)
Obraz mimo kilku lat uzywania prawie idealny.

Po NR zmienie go chyba ma najnowszy model.
Moooze 22" ale chyba raczej najlepsza 19tke.
Tak naprawde 21" nie jest mi potrzebne - to byla zwykla okazja.

------------- www.skanowanie.com.pl -------------
------ skanowanie diapozytywow i negatywow -----
---------- wysokiej jakosci wydruki foto -----------