MSI 6330 Lite czy da sie podkręcić procka?

Autor: Kris ([spam)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 19:23:07 MET

Mam tą płytę od ponad roku teraz procka A1600 i próbowałem go podkręcać ale
bez skutków. W biosie nic nie ma bo to wersja LITE, bios najnowszy winXP,
programy nie działają. Fuzzy logic niby można zmienić ale i tak ciągle ta
sama częstotliwość 1400. CPUFPS wiesza kompa. Wydaje mi się ze na Me
działało ale nie pamiętam bo dawno było. Czy ktoś podkręcał procka na tej
płycie? Jeżeli tak to jakim programem i pod jakim systemem.

Pozdrawiam
KK