Odp: zjarany proc a gwarancja

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 18:36:36 MET

> Pekla mi zapinka (plastikowa) mocujaca radiator z wiatraczkiem do plyty
> w wyniku czego zjaral sie procesor (dwie sekundy po odpadnieciu
> radiatora), procesor to Celeron 1000 BOX nie krecony, chodzil okolo 11
> miesiecy. Procesor nie dziala na 100% sprawdzalem na innych plytach. Mam
> pytanie o gwarancje czy jest szansa dostania nowego w ramach gwarancji
> (ewentualnie zwrot kasy jezeli takich juz nie robia)? Moze ktos mial
> podobne doswiadczenia?

Z tego co wiem to zalezy czy na procku sa jakies slady fizyczne typu
przypalenie, pekniecie czy cos takiego. Jesli wyglada jakby byl w pelni
sprawny to powinni ci wymienic, bo potraktuja to, ze przestal poprostu
dzialac. Przynajmniej u mnie tak bylo z kazdym podzespolem w kompie.
Wszystko sie popalilo ale tylko na procku byly widoczne slady i wszytsko mi
wymienili na gwarancji procz tego procka.

Seki