Re: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa

Autor: Michal Krzeminski (krmichal_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 17:28:13 MET

On Wednesday 11 December 2002 19:18, you wrote:

> Blad ... nigdy nie zostawiasz serwisie karty gwarancyjnej... To jedyny
> dokument na podstawie którego mozesz zglaszac swoje rozszczenia (no moze
> niezbedna (Warto sobie zrobic ksero) aby miec pozniej chociazyby jej
> warunki i numery sprzetu

No coz, czlowiek uczy sie na wlasnych bledach.

BTW. dzwonilem dzis do nich, zaoferowali mi tym razem inna plyte, ktorej
nazwy niestety nie pamietam, bo nigdy o niej nie slyszalem... Cos jakby
Ascor, Asrok (???). Nie zgodzilem sie i kazali mi zadzwonic w poniedzialek.
Mowia ze to ostateczny termin, ze przyjezdza ktos od dystrybutora itp. Co
ciekawe NIC nie wspomnieli o zadnych 230 zl, tylko powiedzieli ze dystrybutor
jeszcze im nie oddal plyty (a ostatnio powiedzieli, ze dystrybutor "mial
przesuniecie w magazynie" i plyty nie ma).

Przy okazji dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Poczekam do tego nieszczesnego
poniedzialku (teraz mam duzo pracy), jesli nic to nie da, zazadam zwrotu
pieniedzy.

A ja tylko chcialem zeby komputer dzialal... O wlasnie, przypomnialo mi sie.
Czy jesli zamiast napiecia 5V jest jakies 4.7, w porywach 4.8 to czy moze to
byc przyczyna zawieszen komputera? Bo na tym komputerze BIOS pokazywal
wlasnie takie napiecie. Kiedy zasugerowalem ze moze to jest przyczyna,
uslyszalem ze "to nie ma znaczenia".

Pozdrawiam.

--
Michal Krzeminski