Re: Monitory 19''

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 17:23:29 MET

> Z gory mowie, zae na grupie siedze dluugo, postyu o monitorach sledze
> na biezaco, wiec nie mowcie ze juz bylo.... Chodzi mi o _osobiste_
> wrazenia z posiadania 19'' i ewentualne porownanie do 17''
> Senx z gory!

mialem juz 14, 15, 17 i mam 19 cali i gdyby mi ktos podarowal 21 cali to
wcale bym sie nie pogniewal ;-)
glownie uzywam kompa do grania, czasem ogladania filmow, bo wiekszosc
ogladam na tv32 panorama (do divx'ow akurat). Teraz nie mam internetu, ale
jak mialem stale lacze to korzystanie z np z OE i czytanie grup w
rozdzielczosci 1280X1024 jest o wiele bardziej wygodniejsze niz na mniejszym
monitorze. W pracy mam 15 cali i mecze sie strasznie (a moje oczy
najbardziej). Granie na 19 calach to bajka...podsumowujac przy dzisiejszych
cenach 19 cali nie zastanawialbym sie ani chwili, bo kiedy ja kupowalem
swoja else ecomo 530 kosztowala mnie 3050 PLN :-(

pzdr.
trzmiel