Re: Problem z płytą głowna SOLTEK SL-75DRV5-C

Autor: tom (woytomas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 15:38:48 MET

> natomiast na drugi wskażnik pokazuje tempera
> turę 201 C, niestety niewiem gdzie znajduje się drugi czujnik,
- jest to najpewniej rezultat braku (czytaj: niezalozenia) drugiego
czujnika, ktory ma postac "tasiemki" zakonczonej z jednej strony malutka
wtyczuszka, a z drugiej takim wlasnie plaskim czujniczkiem :-). U mnie tez
tak bylo (tj 201st.C) - do czasu zainstalowania czujnika. Mozna to przykleic
w dowolnym miejscu kompa - ale dlugosc "tasiemki" ok. 20cm. Zwiazek z
wieszaniem kompa moze to miec taki, ze jesli w biosie masz ustawiona funkcje
odpowiedzialna za wylaczenie komputera powyzej okreslonej temperatury, to
tak sie bedzie dzialo. Jednak owa funkcja obsluguje temperature CPU(czujnik
umieszczony pod procesorem na stale) a nie ten dodatkowy czujnik. Wine moze
ponosci "dziabnieta" karta graficzna.