HDD WD 3GB problem

Autor: gregg (flashman_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 13:18:53 MET

Mam następujący problem: mam dysk ok. 3GB Western Digital (dość stary) do
niedawna działał normalnie, ale nagle ni z tego, ni z owego przestał.

W BIOSie go widać, mój W2k go widzi, ale nie mogę sformatować... podczas
formatowania, gdzieś pod koniec wyskakuje komunikat, że nie można było
ukończyć formatowania...
Próbowałem Low Level Format, ale na CYL 2, HEAD 30 proces się zatrzymuje....

Co jest? Da się go jakoś uratować, czy prosto do śmietnika?

dzięki