Re: TEAC - inny niż wszystkie

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 12:33:57 MET

Użytkownik "[> eMKa <]" <mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości
> Ja też mam "ładny model" 24/12/40....
> Na zdjęciach na polskich stronach jest brzydka, ale na
> niemieckich i japońskich jest taka jak moja. Te szare to
> jakieś odpady OEMoskie, a te z napisami to są jakby BOXy,
> ale bez pudełek. Ja dostałem płytkę TEACa z softem z
> nagrywarką. No i cieszę się, że mam "ładny model" bo fajnie
> to wygląda i działa. I też miałem wgrany najnowszy bios jaki
> dopiero co się pojawił.
>
> eMKa
>
> Spoko. Ulżyko mi. Napisałem e-mila do Miśka4 - zarządcy serwera Cdrinfo...
(expert w tych sprawach) i o to co mi odpisał:
"to ze sa napisy to normalne :)
a fakt, ze nagrywarka ma bios 2.4h to tez normalne, poniewaz
nagrywarka ta dostala jakis tam certyfikat zgodnosci Microsoftu
i dlatego posiada taki dziwnie oznaczony bios.... nie masz sie czym
martwic :)...
Więc nie ma co sie martwić trzeba spawać dalej - to nie jest podróbka :D