Ami Bios firmy Zida

Autor: Majonez (bdh13_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 12:21:04 MET

 Mam problem z biosem firmy Zida.
Model plyty to ZX98-CT , bios jest na W29C020 i byl uwalony.
Mam nowa kostke, zsiorbalem upgrade biosu ze strony Zida , ale niestety
plyta nierusza poniewaz na stronie niebylo pelnego biosu tylko upgrade
biosu.
Niemam poczatkowej zawartosci biosu.
Niewiem dokladnie jak to dziala ale na poczatku powinno byc cos
co niby butuje kostke itd. tego niestety wg. mnie brak.
Prosze o pomoc w tej materi, gdzie szukac informacji,
lub ktos ma moze taki bios tylko ze pelny. Bym byl bardzo wdzieczy za
pomoc..
Z gory thx.
Pozdrawiam.