ASRock ??

Autor: juha (juha_antypam_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 11:47:50 MET

Witam

Mam do grupowiczow takie pytanie. Czy ten ASRock to rzeczywiscie ASus czy
tylko firma ktora ma podobne logo do Asusa. Byc moze wszyscy sie sugeruja
tym, ze jedna z hurtowni komputerowych napisala cos takiego na swojej
stronie (ze to OEMowy Asus, chodzi o Komputronik) Natomiast inna hurtownia
Incom, twierdzi, ze nie jest to Asus tylko zupelnie inna firma, ktora
podpisala umowy z Asusem na jakies finansowanie czy cos takiego, chyba
korzystaja tez z labolatoriow Asusa, ale maja wlasnych inzynierow. Gdzie
lezy zatem prawda? Widzialem juz jedna plyte tej firmy, wykonanie bez
rewelacji, dzwignia od zatrzaskiwania procesora zachowywala sie tak, jakby
miala zaraz odleciec :( Mam okazje wymienic Shuttla ak32A, na asrocka pod
athlona, lub ECS k7s5a (plyta musi gniazda na pamieci SDRAM i DDR) czy
oplaca sie wymienic na tego ASROCKA, wiem ze ma ATA133 i USB2.0, ale jak ma
sie wieszac co 5 minut .... Czy ktos juz tego uzywa?? Dzial stabilnie??

Pozdrawiam