What the fuck?!?! Dla modemowcow [OT] [NTG] [ITP]:)

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 10:46:23 MET

Przeopraszam, za OT, ale: Czy ktos wie co sie dzieje (lub dzialo)
wczoraj przez caly wieczor z modemami TPSY i Energisa w Warszawie i w
Poznaniu (a moze i w calej polsce?)???
Probowalem przez caly wieczor co chwila polaczyc sie i sciagnac poczte
i wiadomosci z newsgrup, modemy sie zapinaly i polaczenie stalo !!!
Lampki RX i TX poprostu byly ciemne. Tak bylo w Warszawie i w Poznaniu
(TPSA i Energis)
No zeby to bylo przez kilka minut, godzine to jestem w stanie
zrozumiec, ale probowalem co chwila od godziny 18 do ~~24 i nic!!! Nie
sciagnelem ani jednej wiadomosci (z osmiu roznych kont) nie otworzylem
zadnej strony (ani krajowej ani zagranicznej, z Symantekiem i
Microsoftem wlacznie).
Czy moze ktos zna i probuje zdzialac cos w tej sprawie?

--
Pozdrowienia!
Aik