Re: Jak zniwelować pasek na ekranie telewizora?

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 09:57:24 MET

mariazet_at_poczta.onet.pl naskrobal(a):

> Witam. Podłaczyłem Ati Radeona 7500 do TV i z góry na dół "biegnie"
> mi pasek biały (dosyć szeroki). W związku z tym mam pytanko. Jak
> zniwelować to coś? Mam sterowniki nowe (ze strony ATI) (2002-11-07 nr

Mnie to wygląda na zakłócenia od zasilania.
Spróbuj na krótkim kablu sygnałowym, podpinając
TV i komputer do tego samego gniazdka sieciowego.
Pasek, o ile dobrze zrozumiałem, przesuwa się z góry na dół?

--
Pozdrawiam,   Donik
"All you need is love" (The Beatles)