Problem z P4VXASD2+ BIOS???

Autor: Black Peter (black-peter_at_silesianet.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 09:47:57 MET

Witam
Mam plyte glowna ECS P4VXASD2+
Przy instalacji nowych urzadzen w Windows XP komp sie zresetowal i juz nie
wstal.
Efekt jest taki ze po starcie co jakis czas jest pojedynczy dzwiek ze
speakera tak jak przy starcie i szarpie co jakis czas FDD (czarny ekran).
Jak do stacji wloze dyskietke z systemem i biosem, to szarpnie jeden raz FDD
i pojawiaja sie podwójne dziwki ze speakera co jakis czas i co jakis czas
szarpie FDD.
Podejzewam BIOS ale czyzby tak padl ze nie da sie zrobic upgrade Biosa? Na
plycie nie ma zadnych zworek Flash Recovery, Recovery Boot :( Jest tylko
zworka kasujaca bios i ustawianie napiecia i rozmiaru biosa.
Wszystkie urzadzenia poza grafika mam odpiete. Gdy wyjme pamiec sygnal jest
ze speakera prawidlowy tak jak to ma byc przy braku pamieci.
Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia karty graficznej :(

Moze cos robie nie tak, moze jest jakis inny sposob?
Licze na pomoc :)

pozdrawiam
Black Peter